Tuesday, May 29, 2007

Fredag 25 maj - Bröllop i Hagaparken

I fredags gifte sig Anna och Fredrik. Jag och Anna lärde känna varann när vi jobbade på reklambyrå förr i tiden. Trots 38.2 graders feber var det en fantastisk dag!

Jag var hos frissan i två timmar innan och blev fluffad- gick raka vägen hem och gjorde om det till mig egen stil. Se resultat ...







Det hela gick av stapeln i ett ekotempel i Hagaparken. Precis när Anna kom gående genom parken sprack molnen upp, solen sken och en liten kör sjöng "Klinga mina klockor". Jag ryser bara jag tänker på det och grät som ett litet barn. Anna var så galet vacker och det var bara lycka.









Efter vigseln sjöng kören "Barn är det gåtfulla folket" och Anna och Fredrik dansade och vi andra blåste såpbubblor.





Efter vigseln åkte vi buss till Gamla Stan där en medeltidskrog var bokad. De hade tema medeltid och man fickäta med kniv och sked och det var ingen pasta eller ris för det fanns inte på medeltiden. Det var eldshow...

... och vi ficklära oss att dansa medeltidsdans.

Såhär såg Fröken Bergström ut.

Det var jättetrevligt trots att jag inte kände en käft och hade feber. Det är härligt när det är ett sånt tillfälle när ALLA bara känner kärlek och lycka. Mer sånt. Till mig gärna.

/Clara

2 comments:

Lisa said...

Vilken Pingla! Och då menar jag inte hon som stod brud, även om hon säkert också var fin :)

Bröllop är verkligen underbart fint och vackert, man blir glad!

Sara said...

Åhhh, vad du är söt! Ses snart!

S