Wednesday, May 23, 2007

Shopoholic II

Läste just i min vän Saras blogg om hur det är att bo i Hong Kong och ha unlimited access till feta marknader med allvärldens pryttlar CHEAPO STYLEE. Hennes kille vill skicka henne på SA, Shoppers Anonymous
- Hi, Im Sara and im a shopoholic.
Ja ni fattar.

Jag kom hem idag och har fått mitt Mastercard som jag beställt. Helt plötsligt kommer jag kunna handla VILKEN DAG SOM HELST I MÅNADEN och inte bara tills lönen är slut runt den 29:e. Idag är det den 23e och jag ska ta på mig mina spender pants och dra ner på stan och köpa mig en digitalkamera!

Det roligaste är att i mitt jobb ingår att övertala marknadsdirektörer, trade marketing managers och category development managers och annat löst folk att investera i mitt media med mottot "turn consumers into shoppers".
Man ska leva som man lär, eller vad säger ni? (Sara?)

Tjing / C

1 comment:

Sara said...

Clara, du är på väg in i karusellen. Jag är recovered oholic. Jag har klippte mitt kreditkort i juni 2005.
Firar med andra ord 2 år sober nästa vecka.