Tuesday, May 22, 2007

Tackor i hufvudstaden

Anna


Linnéa

I helgen får jag besök av en skock får!
Ja, det var någon som sa det till oss en gång för snart tio år sedan. Att vi lät som en skock får, alltså! Jag antar att det var för att vi bräkte högt och umgicks i klunga.
Det är mina gamla pluggkompisar och x-sambos jag pratar om. På fredag packar de bilen full och beger sig från (ursäkta brudar) Sveriges baksida Göteborg till den kungliga Hufvudstaden ;).
Anna, Kajsa, Linnéa, Maria, Lotta kommer brummande. Sofia och jag hälsar alla välkomna med öppna armar och fyllda glas!
Det var inte helt enkelt att koordinera denna lilla vilda skara, det krävdes både ett, två och tio försök innan vi kunde enas om en helg som passade alla. Om man ser oss tillsammans tänker man nog att vi är en brokig skara, men hänger man med oss en stund så förstår man varför vi älskar varandra!
Nu ber vi bara till högre makter (solgudar och andra väsen) att helgen bjussar på sommarväder. Planen är nämligen att vi ska ligga på en filt på Djurgården och dricka rosé.
/Kattis the lamb


1 comment:

Anonymous said...

Heheh..underbar bild på Linnéa. Speglar hennes personlighet på nått sätt :)

Ses på fredag...tjohoooo

Planera..herregud, det tog väl bara 9 månader att få till det.
/Soff