Thursday, May 24, 2007

Sverige humorelit



Linda ska göra mjukporr och Fadde blir arg. Åå så arg han blir. Och så gör de slut. IGEN!
Idag talar de ut i varsin kvällstidning.

Linda:
- Jag vill inte känna mig nedtryckt länge

Fadde:
- Det är slut nu, jag orkar inte med det här längre. Min tjej ska inte hålla på med porr. Då kan hon dra åt helvete. Jag går vidare i mitt liv nu och ägnar mig åt det jag är bra på, nämligen säkerhet.

Linda lägger förlovningsringen på bordet framför sig.
– Nu vill jag göra porr.



Jag vill gärna avsluta detta med ännu ett citat. Denna gången av Alex Schulman:
Att läsa om Linda Rosing är som att se en porrfilm tillsammans med sina föräldrar. Men vill inte vara med om det, man vill inte veta, man vill bara att det obehagliga ska försvinna.

HUMOOOOR... hahahahahahaha...
/Kattis

No comments: