Monday, May 14, 2007

Konsertkväll i Filadelfiakyrkan

Idag är det dags. Dagen d…..å jag blir känd och får sjunga på de stora scenerna tillsammans med Whitney och Mariah. Hardly! Det blir nog mer en skrattorgie för dem som behagar ta plats i den frireligiösa kyrkan på S:t Eriksplan. För alla som har sett Förfest med Gabriel som visas i SVT på lördagar kl 19 förstår ungefär hur detta kommer att arta sig - en syjunta med fnittriga talanglösa medelålders tanter som sjunger hellre än bra. Vad säger detta om mig? Jag är ju inne på min fjärde termin och tycker ju att det är ganska roligt, även om jag inte riktigt vill erkänna att jag är en i gänget. Ja, ni får ta det som ni vill…

Repertoaren ser ut som följer:
I believe I can fly
Jesus, oh what a wonderful child
My love is your love
Om
Lean on me
Going up yonder
Somewhere over the rainbow
Never gonna give you up
Like A Prayer´
/Kattis

No comments: