Thursday, January 10, 2008

What the?

Alla som känner mig vet att jag älskar HM. Och då vet ni också att jag verkligen ÄLSKAR HM. Men alltså det kanske äntligen är dags att klippa banden och bonuskortet för nu när vårmodet ser ut såhär så vette fan om jag är så sugen på att shoppa där längre. Turbaner och haremsbyxor och grejer med 70-talsmönster hämtade från Georgiens UFF-bod.

Vad är det för fel på klassiskt svart?

Jag tror knappast att ni kommer se mig i dessa shorts på East i sommar
Eller i kjolen nedan. Ser snarare ut som nåt min faster som bor i Tumba hade på sig julen 87.

Eller så anammar man stilen, flyttar till slödderort och börjar hänga med en gräsrökande gambian.

/C

6 comments:

anna said...

har du fördomar clara?! ;)

Anonymous said...

Ja självklart.

Sara said...

Ähh, svarta ballongshortsen är ju asgrymma. Du håller på att bli gammal, kolla om inte Axelssons har nåt svart till våren! Puss

Lisa said...

Babydoll, jag håller med dig, HM ska liksom va HM.

Hello Kitty-påsen till Maja var såklart succé. Hon vill gärna krypa in i den, och leka koja! Haha. Tack för den Pärlan!

När blir du statsminister egentligen? Det är hög tid att ge sig in i det!

PUSS.

Anonymous said...

Guddan. Jag sager bara Guddan. Nu har hon borjat designa for H&M. Eller sa har Rydberg stylat.

Anonymous said...

Fast asså... Nu har du ändå lyft ut tre bilder som alla är hämtade från samma trendsegment till våren. H&M jobbar alltid med ett flertal trender, och inför våren är det här en av dessa. Utan att bryta mot någon form av tystnadsplikt tror jag mig kunna säga att en av de övriga är mycket mer minimalistisk, en känns mer modern, och en är lite mer traditionell H&M-sommar. Om bara några veckor kommer inspirationsmaterial för det här upp på HM.com... Varsågod!