Wednesday, January 9, 2008

Onsdag morgon!

Idag vaknade jag på ett äckligt strålande humör. Trots att jag var jättetrött var det liksom kul och enkelt att gå upp.

Eftersom Anna skriver duktigt om alla pengar hon sparar pga seminarium och avhållsamhet från vårt underbara konsumtionssamhälle måste jag också göra det. Den här veckan har jag hittat 60 kronor på gatan. Först en 50-lapp och sen en tia. Alltså 50 spänn är ju rätt mycket att hitta! Sen har jag inte gjort av med några pengar sedan i söndags. Resten av veckan beräknas cashflowet ut dock öka trots gratisnöjen som bjudvisning av Arn.

Igår var jag och Christopher och boxades. Vi hade askul och garvade och skrek "kom igen" till varann. Jag var bättre på tekniken och kunde därför ta i mer. He he. Resultatet är att det redan efter passet var svårt att schamponera för armarna brann och sen kunde jag inte borsta ut håret och somnade med blött hår. Imorse kunde jag inte sträcka upp händerna högre än typ i höjd med tuttarna så ingen borst - jag ser ut som en mopp. Han däremot har ingen träningsvärk alls. Det är fan orättvist! Det måste vara för att han är så bra på att häva drinkar som hans armar redan är vältränade!
/C aka Rocky

No comments: