Monday, January 14, 2008

Helgen

Lördagskvällen började med att vi drack bubbel och Gustav gjorde skagenröra och jag hjälpte till! Sedan åt vi massor och länge. Det var jag, Gustav, mamma, Hadisa och vår extrafamilj Ramnings. Maja och Rolf och Sessan och Jonas (Magnus, Linus och Jonas med familj saknades)

Min gullefjuttsnutteplutt!


Sessan och Hadisa och magarna!
Maja, Jonas och Rolf
Efter maten spelade vi Stockholmsspelet och mitt lag vann. Såklart. För jag är så galet allmänbildad och kan verkligen så konstiga saker och man undrar hur en del info letat sig in i min hjärna.
På söndagen var jag uppe tidigt och tvättade. Sedan gick jag och Niklas långpromenad runt Riddarfjärden. Är det sol i Sverige måste man passa på!
Jag tog lite kort till dig Sara, om du nu har glömt hur vacker vår stad faktiskt är!




En till gullefjuttsnutteplutt.
Efter promenaden sov jag i soffan. Det tog två timmar att bli varm igen efter blåsten på Mariaberget och Västerbron. Hann se Biggest Loser och sånt där härligt söndagstrams. Sen begav jag mig till gymmet för nu jävlar måste man sätta fart om man ska få på sig nån bikini i sommar. Jag sprang 7 km och tjejen på rullbandet brevid 1.6 MIL. Efteråt vid stretchen sa hon "bra kämpat". Alltså jag blev jätteförvånad. På SATS Odenplan ska man inte prata med varann och peppa. Där ska man posera.
Nedan bjuder jag på en bild på mina chassidiska tinninglockar som uppstår efter träning!

/Clara

1 comment:

Sara said...

Det är så vacker så man vill lipa. Både tinninglockar, fellow magarna och Stockholm från Söder.