Sunday, April 8, 2007

Tack för värsta bästa dagen Clara..



Efter några dagar hemma hos mamma och pappa i Sigtuna var det ganska skönt att komma tillbaka till civilisationen. Fasen jag skulle rulla fram om jag bodde där permanent, jag har verkligen ätit som en gris i dagarna två.
Imorse när jag kom innanför dörren på Hagagatan ringde jag min kära co-writer Clara det första jag gjorde. Hon meddelade att Christophers fiiiina nya bil stod till förfogande och att IKEA hägrade. FAB tänkte jag, och var inte sen med att haka på trots att jag var där igår. You can’t ever get enough of Kamprad. Humöret var på topp när vi gav oss iväg. Skönsång i bilen, köttbullar, oväntade inköp, mjukglass, Nadja, solsken… ja dagen fylldes av skratt och flams. När jag kom hem var jag både glad och proppfull i magen, då kom det dåliga samvetet efter helgens moffande krypande. Jag styrde därför stegen mot gymmet och sprang 8 km på bandet. Nu sitter jag här pigg och utvilad efter en lugn helg. Imorgon är det måndag, men vad gör det när man är ledig =)
Puss Kattis

No comments: