Thursday, April 19, 2007

Dröm

Ni vet när man vaknar en pyttestund typ 10 minuter innan klockan ringer och man hinner somna om och drömma sådär SJUKT verkligt, det var så imorse.

Jag var jagad, vet inte varför, men gömde mig i nåt galet stort studentboende, det var nog inte i Sverige. Jag tittade på fastighetsplaner för att lista ut hur jag skulle krypa runt i husen. Jag drog från en middag med mamma och Sara och massa barn för att på nåt sätt telepatera mig iväg till de här studenthusen. Jag var jättesmidig typ som värsta matrixbruden. Efter att ha jagats runt kom jag hem till Cedwin där det var ett gäng figurer man känner till ex två vakter från Solidaritet ( han som sa att jag var för fullpå julfesten förra året och han blonda som numera är sönderspöad) som skulle hjälpa mig. Hos Cedwin fick jag nya kläder och mat, och sen hörde man på TV att de jagade mig och hade missat mig på olika ställen och de var mig på spåren. Vips trängde de sig in i lägenheten och jag fick gömma mig på badrummet och de höll på att missa mig - men en vakt fick tag i mig och bar ut mig till de som var ansvariga för jakten - Karin Winter eller vad hon heter, pointern på Spy Bar och Carl M Sundevall, han är väl klubbchef eller nåt.

Om nån vill tolka så feel free!

Såna här drömmar är så bra! Men sen ringde ju klockan och man var tillbaka i verkligheten; torsdag, bara massa hets på jobbet, dans ikväll och imorgon är det äntligen fredag!!!

/C

No comments: