Thursday, April 5, 2007

2 månader

Idag har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Jag sa det lite i förbifarten.

Emilie: Är det inte längre?
Anna: Grattis
Anna: Nej, grattis till oss ska vi säga, som hade turen att få hit dig. Du är verkligen en frisk fläkt här på kontoret. Och killarna ler nuförtiden också.

Det var fina påskord.

Sen är ju planen att Casa Inedalsgatan 6 ska bli vitt istället för rosa. Tyvärr finns det inga målare i bekantskapskretsen så jag får måla ensam!

Nu är inte humöret lika bra längre. Och så susar det i huvet för jag är hungrig.
Ville bara beklaga mig lite.

/Claga

1 comment:

Anonymous said...

..men hallå där! När jag var på Casa Inedalsgatan på eftermidagen idag såg jag mycket tydligt att Nadja är en klippa i måleribranschen.
Tack f kaffet Clara! Kaffe kan aldrig bli för starkt!
Puss mamman