Monday, April 2, 2007

Hjälp Clara och Kattis att fixa semesterkassan!

Mitt i allt slit på jobbet fick jag plötsligt en liten stunds andningspaus ;)
Jag kände att jag var värd lite surfing på expressen.se.
Väl där upptäckte jag att de hade en liten fototävlig med ämnet glädje. Eftersom jag och Clara är två glada bönor bestämde jag mig för att ladda upp ett av korten från lördagens fest hos Nadja. Fasen första priset är ju 100 000 spänn. Hundratusen!! Nu märker jag att jag har lite svårt att fokusera på jobb. Fantasierna om en angenäm sommar har skenat iväg i mitt lilla huvud.

Nu behöver vi ju er hjälp att vinna ;)
Så surfa in på http://www.fotosm.se/sm där ni klickar på fliken "Folkets röst".
I fältet "Alternativt namn" skriver ni "Kattis och Clara". Då ska vår bild dyka upp. Klicka då på bilden. Sedan är det bara att rösta!
Jättebra idé, tycker ni inte det?

PUSS

No comments: