Tuesday, April 29, 2008

Hänt på senaste...

- I helgen var jag på IKEA med La Familia. Det avslöjades att Gullis ska döpas och detta sker den 31 maj. Ja, Axel, alltså.

- Lördagsmiddag på Ho´s med Nadja, Juho, Micke och några till.

- Putsade fönster och vårstädade köket (tog ut saker, torkade, ställde in)

- Sov middag

- Kollade på halva säsong sex på SATC.

- Jobbade sent igår, kom hem och somnade i soffan.

- Våren är här = folk tar fram hudfärgade strumpbyxor (inte jag), har öppen-tå-sko (inte jag), går i fittkort kjol (inte jag) och tar fram vårjackan (jag)

- Ikväll ska jag äta middag på Berns med regissör, producent, klippar mfl från Kronfågel-teamet. Deras friterade räkor rullade i sesamfrön rekommenderas!

- Imorgon är det Valborg och jag hoppas att alla under 18 stannar inne.

/C

2 comments:

Anonymous said...

love fittkorta kjolar
finns inget bättre heheheh

Anonymous said...

Men aaah om det inte ar riktig var i Sverige nar jag kommer hem nu kommer jag bli besviken! Jag har med mig varjacka, fittkort kjol, oppna skor, ja allt! Utom hudfargade strumpbyxor. Fan.
OvyLovy