Sunday, April 13, 2008

Sicko II

Lördag
Sover hela dagen tills det är dags att bege sig till mamma på middag. Går runt i slow motion som en kutryggig tant. På med finaste mysbrallan och ut i en taxi.
Gustav har förberett min favvorätt så jag moffar i mig och illamåendet kommer tillbaka. Magen är uppsvälld "som vanligt" och jag och Axel sover medan de andra äter middag.
Blir väldigt trött av att inte vila och tar en taxi hem vid 22.30. Vilken lördagskväll!

Söndag
Vaknar med fett ont i ryggen eftersom jag typ fått liggsår. Eftersom jag bara kan sova på rygg om jag vill slippa magsmärtan och illamåendet så är min svank rätt trasig nu. Går till Vivo och köper vitt bröd och gör mig iordning för om man är lite fin mår man bättre. Nu kände jag mig hungrig = bra tecken så jag gjorde mat men det var inge gott. Tur att man har 10 avsnitt av Heroes framför sig!

/C

No comments: