Monday, February 4, 2008

Tröttare än allt!

I fredags hade jag lyxkväll för mig själv. Träna, äta vilken mat man vill, godis, Lets Dance. Mest skönt att bara vara i tystnad för sig själv.

Lördag morgon började med ett besök hos Luciana kl 10.00 på söder, det sög att gå upp med väckarklockan en lördag. På em åt jag och Kattis lunch på Tures. De har tagit bort Caesarsallad från menyn så gå inte dit!!! Caesar på Stureplan får man nu äta på Anglais (även om just det stället typ är djävulens tillhåll). Efter det skulle vi bara titta i affärer eftersom vi båda har köpstopp. Det gick dåligt; jag köpte ett läppglans som tröstpresent till mig själv efter att ha varit en surkärring mot Christopher i telefon. Och sedan en kofta men den var i EXAKT den rosa tonen jag har letat efter.
Trots snö/slask/regn/blåst trotsades vädret och jag och Christopher gick på bio och såg en film där alla var ledsna från början och sen sket det sig och så blev alla bara ännu mer ledsna. Men det var rätt bra faktiskt! Jag är kär i Philip Seymor Hoffman.



Efter det kollade vi på Remember The Titans och jag fick lära mig hur American Football går till med reglar och allt. Detta som uppladdning till Super Bowl.

Söndagen var DN-läsning i sängen, träna så man ville spy (20 min cykel, 20 jogg, 10 trappmaskin, 10 roddmaskin och magträning utan att ha käkat frulle) och sedan åt vi brunch på Radisson vid Nybrokajen. Christopher åt nyttiga saker och jag åt bara onyttigt typ plättar, brownies, vitt bröd, vitt bröd och vitt bröd.
Var sjukt mätt och fick knäppa upp brallorna.

Väl hemma drg jag ur jacket och stängde av mobilen för jag ville vara ifred efter att umgåtts så mycket. Somnade för sent och sedan var natten en live-uppdateringstjänst från Roslagsgatans Superbowlfirande. Till det hela hör att Christopher hade satsat $1200 på Giants trots att det var Patriots som var tippade som vinnare.

03.22 "Ser bra ut...Giants leder"
04.09 "Yeeees 1200 dollar!! Giants, baby"
04.13 "Fantastic! Grym match"

Sedan kunde jag inte somna om förren typ 5.
Godnatt / C

No comments: