Monday, February 18, 2008

Min brorson Axel

I lördags vaknade jag i solsken. Färgade håret och pysslade hemma och åkte sedan till Gustav och Hadisa och lilla Axel. Vi gick en liten promenad och jag drog vagnen såklart!




Väl hemma fick Axel presenter, de här snygga Niketofflorna och några bodies med gulliga djur på.

Jag ville hålla hela tiden och fick det med undantag för amning. Efter vi alla hade ätit sov han på mitt bröst i en och en halv timme men det kändes som 10 minuter. Jag är så kär i honom!

Pappa Gustav
Gulliga föräldrar

MYS

Han sov gott på min (mjölkfria) tutte som fick vara kudde. Jag bytte blöja tre gånger.

På kvällen var jag hos Christopher och tittade på schlagern. Vi hade formulär. Efter Olas låt tyckte vi att den var skit men när man hade genomlidit diverse svenne-singer-songwriters var den helt plötsligt bäst.
Efteråt kollade vi på en film med Jude Law, Breaking and Entering. Det var nog nåt av det absolut sämsta jag har sett ever. Jag somnade lite mitt i men det gjorde inget, man kunde helt enkel inte hålla sig vaken. På söndagen promenerade vi i solskenet, Christopher gick till jobbet och jag gick hem och sov och tittade på Greys Anatomy från i tisdags och Den Lilla Sjöjungfrun och sjöng med för full hals. Sedan sov jag hela eftermiddagen, så skönt när man är vuxen och får bestämma själv att man vill sova hela dagen när solen skiner!
/C


1 comment:

Sara said...

Vilken ljuvlig liten mini-muppin.