Wednesday, February 27, 2008

En tisdag

Vi fick bullar på jobbet för jag hade sålt så bra. Det var trevligt. Emilie köpte ett vaniljhjärta till mig också :)

Efter jobbet gick vi på bokrean och jag köpte en bok om den sicilianska maffian, Cosa Nostra och en bok om en svenne som försökte smuggla knark i Bolivia som fick sitta i finkan där (jag har bara läst 23 sidor men tänker mig Sona på Prison Break) som heter Choco.

Sedan tänkte jag på hur jag skulle vara om jag var en maffiaboss´ fru. Leva lyxliv med shopping och manikyr dagarna i ända. Men sen kom jag på att jag läst i en Jackie Cllins-bok att de fruarna har det fett trist och bara får passa barn och sex är bara för barnalstring och man kan inte ha oralsex för sen ska ju mamman och pappan pussa barnen med de munnarna (vad jag kommer ihåg gällde det här såklart BJs)

Efter det sprang jag till gymmet eftersom jag såklart var sen efter ett cp-köp på HM som jag kommer lämna tillbaka men Christopher var också sen. Vi cyklade och joggade och mitt i allt ringer hans brittiska kollega och behöver uppdateras så Chris får flåsande gå av rullbandet och gå och prata affärer. Benen värkte som helvettet men nu kör jag på "no pain, no gain". Idag blir det vila för jag ska äta middag med Pappa men sen blir det box imorn, jogg på fredag och nåt annat på lördag.

Ryggen är fortfarande vad man kan säga "a pain in the neck". Har vaknat flera gånger i natt av att det gör ont att nudda huden mot lakanet men även den smärtan kan man leva med!

/C

No comments: