Monday, February 25, 2008

Jag och min älskling Axel

Fredag: jobba, fet kris, löste krisen och came out on top, gick till gymmet, gick hem och mulade godis.

Lördag: Långpromenad, städa lägenhet, Sex and the city-maraton. På kvällen var jag och Christopher hos hans kompisar Sara och Johan och deras 10 veckors Sixten och tittade på schlagern tillsammans med några andra som jag inte träffat förr. Vi hade formulär :)
Efter det gick vi hem och kollade på film och somnade innan halv ett.

Igår söndag var jag och hälsade på min lilla kille Axel. När jag kom låg han och sov på pappas arm.

Men när mamma kom fick alla gå upp och då hängde jag med Axel medan pappa Gustav och mamma Hadisa fixade i lägenheten.


Vi bondar!
Jag ser mest ut som en partytjej medan Axel sover tryggt mot min laktosfria tutte.
Axel gillar i att ligga i knät. Då kan man kolla på roliga grejer och vara med!

När jag skulle åka och träna lämnade jag över till Farmor och då blev han lite ledsen och skrek, och det var bara för att jag gick (hehe, yeah right, han vet ju knappt vem som är vem)

Jag lämnade La Familia och åkte och mötte Christopher på gymmet. Vi körde Box 75 minuter och jag trodde att jag skulle palla som vanligt. Det var ruscher och upphopp och diagonala sparkar och ringövningar som fick de stora starka killarna att flämta. Jag fick blodtrycksfall och yrsel men för fan vad vi körde! Efteråt åkte jag hem och tyckte att jag varit duktig. Väl hemma i soffan gick hela jag sönder. Jag orkade knappt resa mig från soffan för att hämta godis.
Imorse kändes det som att jag fått spö. ALLT gör ont och jag mår illa som fan.
Men som Christopher säger när jag slackar på träningen - no pain, no baby!
/C


No comments: