Tuesday, February 26, 2008

Massage

Igår vaknade jag och trodde att jag blivit överkörd av en ångvält efter passet vi körde i söndags. Tänkte att det kunde bli bättre av lite massage och bokade tid hos Samurai Massage som jag fått tips om av min kompis Sakis. De hade tid 17.30 så jag blev glad och trallade dit.
En tjej som bara pratade engelska tog med mig ner för en trappa och visade mig vart vi skulle vara. Det var jättevarmt och skönt i rummet och man fick ta av sig och ligga på det mjukaste lakanet nånsin. Sen tog hon eukalyptusolja och tog på hela ryggen, så där att det känns som mentol. Efter 5 minuter i nack/ryggområdet sa hon "can you stay extra 30 minutes, your back stiff, very stiff" så jag stannade i en och en halv timme och även benen var "very stiff".
No good with stiff body, you come back next week.

Efteråt kände jag mig mjuk och varm och gick hem och däckade i soffan.

I natt har jag vaknat varenda gång jag har rört mig eftersom det känns som knivar i ryggen. MEN jag kan varmt rekommendera att gå dit, det var inte happy ending, men det tror jag att man kan klara sig utan!

Samurai Massage, Kungsholmsgatan 10, tel 654 72 20. Be om att få gå till tjej nummer 2, hon heter Lak.

/C

1 comment:

Anonymous said...

jag vet det är en hård men bra massageform jag har också fått massage där jan