Wednesday, February 20, 2008

Tove My Love

Igår var jag lite irri på jobbet, hade en allmänt dålig kuk-dag och kände liksom att motivationen försvann och jag bara vill gå härfirån och aldrig komma tillbaka och att inget kul händer mig*. Då fick jag superfin pepp av Tove:

"Du har ju just fått en Axel!!! Du har braiga vänner! Du har hårda ben! Du ligger med håriga män! Du har lärt dig dricka whiskyshots! Hur kan du saga att inget bra kommer din way... Lara, du maste uppskatta det fina ocksa!"

Efter det var jag en ny människa och jag hetsjobbade som en arbetsmyra hela eftermiddagen och med det jag gjorde då lyckades jag hålla ett superbra möte imorse trots att det gjorde att jag fick gå upp en timme tidigare än vanligt!

/C

* Jag VET att jag har det oförskämt bra och lyx men alltså gräset är ju alltid grönare...

2 comments:

Anonymous said...

KARLEK!!!!!

Lisa said...

Det bästa: "Du ligger med håriga män"

Utveckla tack!

Kiss kiss/L