Thursday, November 15, 2007

Vad ska man göra.

Imorn är det fredag. Det känns ofta som veckans bäst dag för folk är gladare bla bla, jag skrev ju om det förra veckan också.

Det finns olika bud om vad som ska hända imorgon. Middag, AW, gymmet...
Det jobbiga är att jag inte vet vad jag vill göra förren det ska ske. Förr har jag ju alltid velat planera allt flera dagar i förväg, och en stor händelse får gärna planeras så. Men trots att jag hatar folk som aldrig kan säga i förväg för att det känns som om de väntar på att nåt coolare ska hända, att de inte kan lämna besked förren i sista sekund, så är det här skillnad.

Jag vet inte just NU om jag VILL gå på middagen imorgon. Jag måste få bestämma det imorn.
Och jag sejfar inte och väntar på en biljett till L.A och P Diddys Victorias Secret Fashion Show After Party. Jag sejfar för min magkatarr har blivit värre och jag måste göra det jag själv vill. Och det är rätt jobbigt att veta!

/C

No comments: