Tuesday, March 25, 2008

Påsk

På Påskdagen var det det årliga sjöslaget på Patricia. Jag hade tänkt att jag skulle äta middagen och ta ett par glas och sen gå hem. Hm.
Det var jag, mamma, Gustav. Gabriel, Erik, Niklas och Thomas. Familjen alltså.
Jag åt caesar (som var mycket sämre än vanligt) och gösfilé som var supergott.








Efter middagen var det vin, kvinnor och sång - fast vin, män och sång. Det är mycket möjligt att jag drack ca 20 dagens under kvällen. Var 15 minut önskade någon av oss Hero med Charlotte Perrelli så jag dansade loss och svängde med håret så idag tisdag har jag asont i halskotorna och känner mig allmänt mörbultad.

Min älskling Billy
Min älskling Niklas
Min älskling Gustav




När klockan var halv fem rullade jag in hemma. Full, glad och med ögonen i kors. Somnade halvlutandes på väggen i sängen.
En bartender i schlagerbaren!

Vaknade klockan 11 och var fortfarande full. Drog på mysbyxor och gick ut. Gick en sväng runt hooden i 1 km/h och såg antagligen allmänt skabbig ut- men jag var tvungen att nyktra till. Köpte McD och gick hem och sov i soffan. Skulle hämta Christopher på Arlanda men insåg att det är DUI om jag lekt chaffis.
Planet blev försenat vilket gjorde att jag kunde sova en stund. En dusch och några lager smink senare satt jag med Hero på högsta volym på väg till Arlanda. Mådde sjukt illa men på så bra humör. Vi hyrde Chuck and Larry och åt pizza. Bra slut på en grym helg.
Men nu ska jag försöka mig på en vit månad.
/C


No comments: