Monday, March 31, 2008

Helg svälj!

I fredags gick jag tidigt från jobbet, kom hem till min deklaration- mucho dineros till Clara, köpte nya kuddar och tränade med Christopher. Sedan på kvällen lagade jag min specialité spagetthi och köttfärssås och hejade på Tina som vann Lets Dance.

På lördagen gick vi en sväng på stan, sedan hetsade jag hem och gjorde iordning fika för Axel och hans mamma och pappa skulle komma över.

Han bara sov och sov så tillslut fick han sova hos mig istället för i vagnen
Han är en stor kille nu
Och han fick en egen kexchoklad
I nya tofflorna från faster och nej, han är inte vindögd, bara på det här kortet
Axels pappa tillika min bror låg och sov på sängen hela tiden
Jag och Axel tränade
På kvällen var det fest hos Nadja och jag åkte dit med Anna. Det fanns god fransk chokladtårta.
Vad hände med min lugg nedan- en burläsk lock?




Alla fick välja en min. Min var "förvånad".





På söndagen gick jag och Christopher långpromenad på Djurgården i solbrillor (precis som alla andra stockholmare mellan 25 och 35) och sedan tränade vi. Gick hem och sov en timme och pga tidsskillnaden trodde man kan klockan var typ halv fem på em men den var sju. Men det är härligt med ljuset!
/C



No comments: