Monday, March 3, 2008

Helgen som gick...

I lördags fyllde Rebecka 29 och hade fest. I hård konkurrens med Melodifestivalen ställde jag videon på inspelning men när jag kom fram visade det sig att alla tittade. Charlotte Perelli ÄGDE och jag hoppas att hon vinner. Smal, snygg, nyfixad och med bästa låten i tävlingen hoppas jag alla svenskar fattar att vi måste skicka henne och inte Upp och hoppa-Frida.

Mitt under programmet fick jag ett sms från Anna "Sibel har köpt sin klänning på Aksara" ... Anna, det sms:et värmde! Det var härligt att höra din kommentar på schlagern :)



Födelsedagsbarnet

V is for Victory
Jag hinkade massor och blev rätt full och vid 23-snåret började jag varva med bara Sprite, duktigt! Jag har inte druckit sedan London så toleransen var inte så hög!



Rebecka hade lätt kvällens finaste klänning! (Acne)
Världens godaste kladdkaka serverades. Ni som gillar brownies på 7 Eleven och gärna äter två stycken med vispad grädde (jag) skulle älska hennes kaka!
Jag och Daniel på Rebeckas jobb. Vi hade en diskussion om araber vs judar och efter att framfört min åsikt och han sin övergick vi till att prata jobb och vara snälla och inte slåss.

Sedan skulle vi ha någon sorts tävling i att leka ghetto-teckenspråk och nu är det sista gången det publiceras sådana bilder!!!




Vid ett-snåret åkte jag och Nadja ner till East. Det var monsunregn och kukvakter som antingen bara släppte in sina polare eller polare till folk som redan var inne ELLER bönder från typ Västerås och då kände vi att det kan vara! Efter 5 minuter och en förstörd frisyr senare åkte vi hem. Väl hemma kollade jag lite till på melodifestivalen och käkade nötter och pratade med Daniel till halv fyra.
På söndagen tvättade jag, fixade, tittade på Gossip Girl och grät lite över min ungdoms år som aldrig kommer tillbaka. På eftermiddagen var det födelsedagsmiddag hos mamma som fyller år måndagen 3 mars.
Det var det bästa på hela helgen för jag fick vara med Axel


Mamma Hadisa och Axel
Farmor och Axel
Clara och Axel
Han var så snäll och söt och sov 5 av de 6 timmarna vi var där. Mest av den tiden i min famn :)
/C




1 comment:

Lisa said...

Heja Charlotte!

Kiss from Lajsa