Tuesday, December 11, 2007

Helg II

Middagen på Kungsholmen

I blå klänningen
Jag fick den här jättefina klänningen av Tove. Jag bytte på restaurangen så folket brevid engagerade sig. En polsk tant brevid var mycket trevlig "det är kul att se att den sitter sådär på dina höfter också" Hon hade provat den samma dag. Jag lackade och övervägde raskt en fettsugning men sen var hon jättetrevlig och det kom fram att honom egentligen menade att jag var skitsnygg i klänningen och hon inte hade varit det.
Åka taxi till Riche
Nadja mötte upp på Riche och sedan bar det av till East i vanlig ordning.
Obligatoriska toakorten (ska leta fram alla i denna kategori)
Här mötte Hanna upp.
Vi hängde i utebaren hela tiden.
Man kan säga att spriten ger och spriten tar. (Det ser ut som jag har sjukt stora pattar)
Mårten kom dit!

V is for victory!
Daniel med Galgen. Den var från Costume National och därför värd att behålla!

Daniel visar olika duschställningar. Kan även ha varit en uppvisning av hur han reagerar på Martin Stenmarck.
Man vet inte.
Andreas, Tove och Daniel
Jag ser ut som en 40-åring från Fagersta på väg av Finlandsbåten. Jag tog med mig glaset ut från East på vår väg till Berns.
På Berns skulle jag leta efter Erik men han var borta. Vi drack istället!

Enda gulliga kortet på mig. Annars ser man mest odräglig ut!
V is for victory, remember?
Om ni kommer ihåg onsdagen: Hoochie 1 och Hoochie 2.
Men det var en fantastisk kväll!
/C

No comments: