Thursday, September 6, 2007

Torsdag - Dedicated till Nadja


På mitt jobb är ju en av mina arbetsuppgifter att ta fram filmer dvs leka prodeuktionsledare. Min produktionsfavvokille och jag har lite svårt att förstå varann när jag förklarar hur jag vill att filmerna ska vara så därför ritade jag ovanstående bild i Paint och skickade till honom så han förstod direkt. Nadja borde vara stolt över mig som åstadkommer såna alster!
I morse ordnade vi ett seminarium på Summit. Det var frulle och en Brand Management-kille där och snackade. Det var så lyckat! Jag fick prata med lite mediabyråfolk, mina kunder och äta kanelbullar som om det inte var någon morgondag. Jag saknar lite den här people / bonding-grejen som ju var en så stor del på RMPR. Det är så roligt med folk!!!!! Sen fick vi jobblunch på Tures och ner gled en caesar (satt 2 meter från det bordet där jag åt en caesar med mamma 36 timmar tidigare). Mycket bra förmiddag!
Ikväll ska jag inviga mina nya gröna pumps när det är all in med tjejerna!
/C

2 comments:

Sara said...

AD´n inom dig borde fram oftare, fler prov på magin du gör i Paint!
Kalispera!

Lisa said...

have a wonderful week in Greece dear! akta dig för sånt som brinner.
och glöm för guds skull inte bort att heja på sverige imorrn (som om det skulle kunna ske, att du glömde!?) jag tror Zlatan scoorar imorrn! Puss fina Clara!