Tuesday, September 4, 2007

Tisdag

Idag är det tisdag. Det betyder att det är tre dagar till helg dvs tre dagar till jag åker till Grekland. Där är det skogsbrand för nån galning har tuttat på skogarna på fastlandet. Vi ska till Samos och kommer därför inte behöva evakueras och stå med filtar runt oss medan CNN frågar hur det känns och elden flammar i bakgrunden.


Efter jobbet ska jag gå till HM och köpa solcreme och vax och diverse saker till resan. Dessutom ska jag införskaffa ett par vantar. Kul blandning av varor! Sen ska jag och mamma äta middag.

Imorgon är det onsdag = final på Project Runway

På torsdag ska vi ha ett stort seminarium med jobbet, det ska bli jättekul! Sen på kvällen är det girls night. Jag, Nadja, Kattis och Rebecka ska göra en rolig sak, men jag kan inte berätta vad för det är för en överraskning för om Kattis läser det här är det ju kört. Min plan involverar iaf lite vin! Och mina nya skor!

På fredag är det möten och när de är slut ska jag hem och packa.

På lördag går planet 07.00 från Arlanda dvs vi ska vara där senast 05.00. Undra om det ens är värt att gå och lägga sig?

/C

No comments: