Tuesday, September 25, 2007

Lördagens bilder

I lördags hade Kattis bjudit hem ett gäng tjejer på drinkar. Det var hallonskumdrinkar och sura äppeldrinkar - allt supergott. För er som inte har Facebook kommer här ett sammandrag av alla befintliga kameror.


Jasmine och Moa
Anna
JasmineNadja och Clara
Troll på dig!
Jossan

Kattis The Hostess
Jasmine och Moa
Kattis och Jossan
Anna - Trollis!
The Co-writers
Anna och Kattis
Nadja, Anna, Kattis - vi hade himla kul på gården där vissa dansade myrsloksdansen

Myrslokarna
This is hoe we do it - Anna och Clara leker med kameran





Världens bästa Anna och Clara
Anledningen till glädjen
Jasmine, Moa och Marie
Happy happy!
Ebony and Ivory
På väg ut. Kolla skylten - de har snott rese-Apollos typsnitt!
Min klack ramlade av skon. MARDRÖM. Jag tog en taxi hem och bytte om. Aldrig att jag hade vistats på stureplan i platta skor!
Äntligen på EAST!

Obligatoriska stoppet vid korvmojen vid East. Här tankar man ner så man orkar dricka ännu mer! Vi hälsar alltid på poliserna, men vår favvis Lars var inte där!
De andra tjejerna var på Riche men vi orkade inte stå i kö så efter 20 min gav vi upp och gick till Berns.
Där träffade vi Daniel!

Och HD aka Jonas

Och fina Mårten!
Det var en jättebra idé att fota våra tuschies!
Handen är fast förankrad på min tuschie!Jag lånade Mårtens glasögon


Det var så galet bra musik, men ville bara ha mer och mer!

Full, fullare, fullast!

Klockan 04.15 steppade vi ut. Nadja och HD tog sällis och Jag följde med Erik till hans nya lägenhet i Telefonplan. Visste knappt var jag var när jag vaknade nästa morgon men var på strålande humör och vädret var super och man var glad.

Åkte hem och mulade kanelbullar och sov i soffan. Vaknade 17 med den värsta baksmällan i världshistorien. Huvudvärk, yrsel, liksom hela kroppen var helt jävla trasig. Låg och kved för mig själv i soffan och ville ha chips men jag var för "sjuk" för att ens gå ner till 7/11.

Men det var det värt! Och jag hoppas att det kommer bli en repris på lördag!

/Clara

2 comments:

Sara said...

Sådärja, vilken kavalkad! Vikken fest. Det enda jag dricker som är lagrat nuförtiden är olivolja. Men mer EAST än så här blir det inte så helt lost är man ju inte....

anna said...

ja hade jättekuuul, nästa gång kanske jag följer med er ända ut i natta. kanske.puss