Tuesday, May 6, 2008

GRATTIS CHRISTOPHER PÅ 35-ÅRSDAGEN!

Imorse klockan 05.30 ringde klockan. Snoozade en gång och steg sedan upp och fixade iordning mig. 6.30 steppade jag ut genom dörren och tog 4:an hem till Christopher.
Satte ljus i muffins och kärleksmums och höll i ena handen och hade paket i andra. Hetsplingade på och en rufsig sömnig kille öppnade. Jag sjöng lite och gav paketen och han fick blåsa ut ljusen och sen åt han muffin och jag mums och öppnade paket och hängde ut. Till klockan 07.30 när vi var tvungna att gå till jobbet och jag kom på att jag glömt att ta kort på kalaset!

/C

4 comments:

Anonymous said...

...öppnade paketet och hängde ut... :-)

Anonymous said...

Fyndigt! Let me re-phrase!

Han öppnade sin inslagna present och sen satt vi i soffan.

Anonymous said...

men guud så gulligt av dig Clara! C måste ha blivit helt lycklig!
/mamman

Anonymous said...

Va gulligt gjort!