Friday, June 27, 2008

Vecka 26

Under tisdagen och onsdagen genomgick jag "Behandling" med stort B. Föe er som vill ha mer detaljer; hör av er. Här kommer snabbversionen.

För att kunna göra en koloskopi måste man vara helt ren på insidan. Därför får man dricka Phosphoral som smakar som asfaltsimpregnerat aceton med arom av lik. Den största bragden den här veckan var att jag lyckades få i mig detta två gånger.
Dessutom undrar jag över Apotekets grafiska möjligheter. Om förpackningen inte såg ut att komma från Warszava på 40-talet kanske man kunde ha en annan inställning.

Man fick inte äta utan bara dricka:

Och för att ta bort illamåendet en liten kompis for the darker parts.Dagen D. Sabbatsberg, 08:10. Jag får ligga på britsen. Jag panikar. Mamma håller handen. Jag får lugnande (det sa surr i huvudet på 3 sekunder = I liked) Läkaren kör på. Jag tror jag ska förgås av smärta. Jag får två doser smärtstillande. När 1.5 meter slang är över släpade mamma in mig i en taxi och jag åkte hem och lullade i sängen. Sov halva dagen. Men nu är det över!

Igår åt jag middag med mamma och Thomas på Mälarpaviljongen. Caesarsallad med räkor :)Sen gick jag hem och kollade på fotboll och lyssnade på polisradio till batteriet tog slut.

No comments: