Monday, June 30, 2008

Helgen

I fredags kväll kom jag hem vid halv sju och vips så vaknade jag i soffan och klockan var halv nio. Åt kanelbullar till middag och pratade med Tove i två timmar.
På lördagen var jag hos frisören och blev ljusare i håret. Sedan mötte jag Hadisa och Axel och gick på stan och förundrade oss över alla linnen som alla 14-isar misstagit för klänningar. När man ser förstärkningen i strumpbrallan så vet man att det är för kort.

Vi fikade på ombyggda Cream.

På kvällen var jag, Nadja och Juho åte och käkade. Juho skulle upp tidigt och åka till Scotland så jag och Nadja bestämde oss för att leka snut och åkte runt på stan och lyssnade på polisradion.


På söndagen var jag helt slut, vaknade med entimmesintervaller mellan 03 och 08 under natten så jag var utmattad. Kollade på TV och promenerade sedan till mamma. Det tog 45 minuter.

Jag och Hadisa tog en promenad till Ringen medan mamma lagade mat. Jag köpte en jacka som jag inte vet om jag ska behålla. Vad tycks?

1 comment:

Sara said...

varifrån kommer snut-radion?