Thursday, March 26, 2009

RESIGN!

Ser ni smilfinken?

Wanja på LO måste avgå.
Hon säger att hon inte VISSTE vad det var hon skrev på. Om man inte orkar läsa genom dokument som man bör om man tagit på sig ett styrelseuppdrag, så ska man nog tacka nej till att vara med där. Om man inte kan ta ansvar för sina handlingar in plenum där man lovar bort typ 100 miljoner kronor så ska man nog inte vara bas för arbetarklassen.

För.

Är man sosse har man nånstans sagt nej till profit. Man ska inte tjäna mer än nån annan eller sticka ut hakan för mycket gälande status/materiella ting.

Hade Wanja varit blåmoderat hade jag inte brytt mig. Vi moderater (de flesta jag vet) står för kärleken till pengar och materiella ting. Vi vill tjäna massor och många skiter i hur, bara cashen rullar in. Sossarna vill officiellt dela lika mellan alla människor. Och då duger det inte att skriva på pensionsutbetalningar på miljonbelopp och sen sitta och säga att man inte visste ett skit. (Glömde för övrigt att man kan få jobb inom socialdemokratin utan att ens ha gått klart gymnasiet, så det förklarar ju ett och annat...)

Nä, byt sida eller avgå.
Helst avgå för jag vill inte ha henne på mitt lag.

No comments: