Monday, December 8, 2008

Andra advent

Helgen var bra!
I fredags var jag hemma och kollade på Förintelse-boxen och Gossip Girl. Har en CD kvar med krig och ett avsnitt med Upper East Side. Somnade halv fyra.

I lördags var jag nere på stan och kollade. BR Leksaker var helt galet. Och tänk att typ 50% av de som är där (ungarna) inte ens har egna pengar att handla för! Sent på em åkte jag till mamma för vi skulle fira Gustav där.


Axel fick också presenter! Ny skjorta och bralla. Se skjorta nedan :)

Axel hade slips!

Vid 23-snåret åkte jag ner till Bistro Jarl och mötte upp Kristoffer. Började hinka Dagens. Efter ett tag gick vi vidare till East där jag tog ett obligatoriskt toa-kort! Fredrik dök upp och det blev fernet och sambuca.

Vi gick när de stängde och jag och Kribba skulle gå oss nyktra men han orkade inte så han tog en taxi hem. Jag tappade minnet nånstans i höjd med Elgiganten och gick hela vägen hem och skickade fylle-sms typ.
Vaknade kl 10.00 på söndagen och var full. Somnade om till 12 och masade mig upp och gjorde mig iordning och åkte till Anna på Lilla Julafton. Vi fick julgodis och vört och skratt och politisk diskussion.


Åkte sedan hem och mötte upp Katta och fick en 150-grammare med pommes. Sen var man rätt nöjd!

1 comment:

Lisa said...

vad härligt att du är tillbaka! har saknat dina små inlägg om livet!

Puss och kärlek från Lisa