Tuesday, August 19, 2008

Reflektioner

- Sanna Kallur ramlar på hindret. Journalisten frågar hur det känns? Ja hur fan tror du, cp! Antar att Journalister inte har EMPATI 40 poäng på schemat.

- Varför är det alltid så att när man är på stan och hittar några skor man gillar, så är de alltid de dyraste? Om folk har olika smak borde ju skorna inte diffa så mycket. Tydligen har jag den bästa smaken för stövlarna jag tittade på var dyrast i hela affären.

- Man kan vänja sig vid att röka och dricka äcklig whiskey, men man kan inte lära sig att äta äcklig (läs: nyttig och viktminskade) mat typ blomkål och hirs.

- När folk kommer för sent tänker jag att de tycker att deras tid är viktigare än min. Hur skulle en viktighetstävling se ut? Ingen dyker upp överhuvudtaget?

- Ibland när jag ser en bra film, upplever nåt härligt eller som nu, varit på semester, så tänker jag att NU, nu är det skärpning. Inga mer okynnesköp på Ebay, inga mer chips, fler joggingrundor, vara snällare, gladare, mer spontan osv osv. Men det där inträffar aldrig!!!

No comments: