Friday, August 1, 2008

PRIDE

Igår var det schlagerkväll på Pride. Det var ungefär 35 grader och parken ångade. Jag hade jättekorta shorts och linne men kände mig helt kokt.

För en schlagerbög somjag var det en superbra line-up: Lena Ph som körde Kärleken är Evig två gånger, Dansa i Neon och Det gör ont (vill ha hennes hår), Charlotte Perelli (eller hennes) körde Hero två gånger och Tusen och en natt, Sanna Nielsen, Måns Zelmerlöv, Velvet, Ola, Linda Bengtzing... Sedan var det lite suspekta uppträdanden typ Tommy Nilsson och Lili & Sussi...

Jag hade haft migrän och käkat tabletter hela dagen så jag drack inte en droppe alkhol men röjde loss ändå, har lite ont i halsen idag, vet inte om det beror på att jag sjöng med till 95% av alla uppträdanden eller att jag rökte typ 500 cigg. Fötterna känns som om de blivit överkörda av en ångvält, men det är det värt!






No comments: