Wednesday, October 10, 2007

Kallt

Igår var jag i Helsingborg på möte. Flyget dit var svinkallt, i bilen mellan Sturup och Hbg hade vi AC:n på för Mathias frös och jag hade analgrillen på för att värma mig. I mötesrummet hos Nestlé var det askallt. På planet hem var det kallare än Sibirien. Resultatet är att jag gick av planet på BRomma med rinnande ögon, snor och halsont. Låg på soffan hela kvällen och slumrade/frös/svettades/var hungrig/ hade noll aptit... ja ni vet ju hur det känns. I natt har sängen antingen varit ett hav av svett eller ett ispalats. Och jag som vill träna!!!
Imorse var det bara att mula piller. Jag stannar bara hemma om jag har ebola eller feber högre än 38.5. Karens Kaschmens. Andra stannar hemma för ont i lilltån men som slav på mitt förrförra jobb läred man sig att det inte finns nåt som heter sjuk. Till följd av detta sitter jag på kontoret invirad i en jättehalsduk, ullkofta och mössa för att hålla värmen.



Det som var bra igår var att jag fick köra Sturup - Hbg - Sturup i en sprillans Audi A6 med dieselmotor och en knapp som handbroms. Jag snittade väl på 140 och det var en så sjukt kul bil att köra! Jag körde ju upp i en Audi :)

Ikväll ska jag till naprapaten. Hoppas han kan värma mig :)

/C

2 comments:

Anonymous said...

snart slipper vi frysa!!! puss

Anonymous said...

Hahah, bästa jag hört idag :D

".....men som slav på mitt förrförra jobb läred man sig att det inte finns nåt som heter sjuk. Till följd av detta sitter jag på kontoret invirad i en jättehalsduk, ullkofta och mössa för att hålla värmen....."

tur att vi har det bra nu !
puss