Monday, October 1, 2007

Helg

Ni trodde väl inte att jag skulle missa att uppdatera er om helgens icke-händelser.
Jag hade hela veckan tänkt ge mig själv en bläcka.
Fredagen spenderades på gymmet och i soffan. Så kom lördagen med regn och blåst och krulligt nytt brunt hår som man inte visste hur det skulle bete sig och allt partyhumör var som bortblåst. Jag åt lunch med Erik och mötte sen upp mamma och Gustav. Innan dess han jag shoppa en skjorta och en klänning och senare schampoo och balsam för brunt hår för 300 spänn.

Gustav och jag gick till webhallen för han skulle köpa datel-saker och där fick man ta bild med Glenn Hysen om man ville. Barnen tyckte det var askul och killen med bakfyllesvettningar och stor ölkagge från EA-Sports som skulle fota kalaset var mindre road. DEt var kul att se interaktionen mellan människor!

I kassan hör jag mig jälv fråga om de även säljer annat än datorer, har de DVDs tro? Och vips är jag ägare till en ny. Gustav installerade den till mig hemma och den är FAB. Spelar .avi och .divx och hackar inte som den gamla :)

Sen kom Hadisa och vi gick till indiern på Scheelegatan och köpte mat




Chicken Tikka Masala - har ni hört den förut?
Såhär stor är Hadisas mage.

När de gick hem låg jag i soffan och hade sjukt trist. Var rastlöst, rökte var 10e minut men lugnade sedanner mig och tittade på This is England. Hann kolla nåt avsnitt på Sex and the City innan det bestämdes att det skulle bil nattbio. Jonas och Nadja hämtade mig och vi drog ner till Rigoletto där kön till Blue Moon Bar alkoholförgiftade hela brunkebergsåsen. Vi köpte popcorn och läsk och godis och såg Ett Öga Rött som klagade på integrationsprocessen och var lite omvänd rasism. Hey, man MÅSTE inte bo i Sverige!



PÅ söndagen fikade jag och Katta och sen var vi och tränade. Fyra besök på SATS Odenplan blev det förra veckan, totalt 29 km sprungna. Känner att jag börjar få tillbaka konditionen!

Och så blev det måndag morgon och manb fick rulla ur sängen och hetsa hit för att hinna i tid till morgonmötet. Och såhär ser man ut i håret en dag som denna!

2 comments:

Lisa said...

ååhh du ska liksom bli en faster! när kommer deras bebbe? jag tror att du kommer köpa så sjukt mycket presenter till den lille killen (för visst var det en kille?) när han kommit. och även hårdträna honom så att han kan spela i serie A vid fjorton års ålder!

Puss faster Clara!

Anonymous said...

Kan ni hajja att ungen ska gilla fotboll. Hans far är ju AIK:are tyvärr, detta släkte av ointelligens....