Wednesday, January 31, 2007

Blog virgins

Onsdagen den 31 januari 2007 är en stor dag i Clara och Kattis liv.
En milstolpe.

Clara säger:
och jag sitter fortfarande och spånar på blogg

Clara säger:
vad heter din?

Kattis säger:
ha ha, det säger jag inte..

Clara säger:
nej men jag vill ju läsa!

Kattis säger:
näää

Kattis säger:
pinigt ju

Clara säger:
är den hemlig? typ som en dagbok?

Kattis säger:
nja, lite

Clara säger:
aha

Clara säger:
då ska jag inte tjata

Kattis säger:
fast jag ska nog göra en till!

Kattis säger:
vi skulle verkligen kunna ha en ihop

Kattis säger:
co-writers

Kattis säger:
kan den heta

Kattis säger:
typ

Clara säger:
nu startade jag en blogg som heter det

Clara säger:
co-writers ..

Kattis säger:
Roligt!

Kattis säger:
har du adressen?

Clara säger:
jag ska byta lite lösen sen får du också blogga

Clara säger:
cowriters.blogspot.com

Idén om "the co-writers" blir äntligen verklighet. Idag är vi virgins! Lite trevande försöker vi förstå hur detta egentligen fungerar, men inom kommer vi att vara luttrade bloggare.

Bye for now!



No comments: