Monday, January 19, 2009

AC står för Anna Clara

Pratar med min kompis Juho på msn. Han är grym och försöker peppa mig och sånt.


Juho säger:
jag kan fortfarande inte ta den snubben på allvar. du är typ ac milan och han är spånga is.

Claire Bear säger: en sak som är en motherfucker med att vara heart broken är att man vill ligga! men celibat kanske läker såren?

Juho säger: äh jag skulle nog säga att det är bra att ligga när man är heartbroken

Claire Bear säger: jag har varit ute med fredrik och kribba mycket men jag blir bara så jävla full och åker hem och däckar... sexigt!

Juho säger:jo givetvis men celibat är inte ett alternativ. det är jävligt mycket bitter nucka över det och ingen jävel är värd att man ska gå och bli frigid

Claire Bear säger: nej jag vet

Juho säger: olsson är fan inte värd att du inte ska få ligga goddamit!

And that, my children, is the lesson for today!

No comments: