Wednesday, July 9, 2008

Leverans

När jag kom hem igår hade jag två avier på golvet innanför dörren. Den ena visste jag vad det var och den andra skulle bli en överraskning.

Hämtar lådan och paketet på vägen till jobbet: I lådan ligger en musmatta! Ingen här har musmatta och jag har velat ha en jättelänge. Det är man glad för. Att man fick nåt.

I lådan låg två parfymer jag köpt. Dessa två inkl frakt = 608 kronor. Jag älskar EBay. Den ena finns inte att köpa i Sverige och den andra kostar 500 spänn på Åhlens. Ett kap kan man säga!
I paketet låg en bikini jag köpte i april. Den skickade från USA den 28 april och idag kom den fram. Det är Sverige jag bor i, inte yttre rymden. Eller har de skickat den med en båt, inte ens en fraktbåt tar så lång tid. Kanske en kanot med ensam paddlare.


Hur som haver kom inte Alessandras mage på köpet.

No comments: